Puneți pe Dumnezeu la încercare!

A existat un timp în care mă întrebam dacă lui Dumnezeu Îi pasă de micile detalii din viața mea – aceasta până am pășit în credință și I-am dat ocazia să dovedească.

Tocmai mi-a dovedit!

Cam de un an de zile, inima mea tânjea să renunțe la cariera mea obișnuită și slujesc Domnului în lucrare cu normă întreagă. Dar unde? Și dacă mă duceam în lucrare cu normă întreagă cum aveam să-mi plătesc facturile și ce ce-mi voi cumpăra mașina de care aveam o nevoie disperată?

Ei bine, Dumnezeu cunoștea nevoile mele și planurile Sale pentru viața mea cu mult înainte de a fi avut vreun indiciu cu privire la ceea ce îmi pregătea. Biblia spune: ”Înainte  ca să mă cheme, le voi răspunde”(Isaia 65:24).

Știind că aveam nevoie de un mijloc de transport de încredere și că mă va muta de la slujba mea din cadrul guvernului federal la cea de decan la o școală particulară de fete cu internat, Dumnezeu mi-a pregăti o mașină cu luni înainte. Mi-a făcut rost și de banii pentru întreținere și reparații. În afară de partenerii de rugăciune nimeni nu știa de dorințele sau nevoile mele. Era doar între noi și Dumnezeu. Și Dumnezeu s-a dovedit credincios!

În Matei 6:31-33 ni se spune:” Nu vă îngrijoraţi, dar, zicând: „Ce vom mânca?” sau: „Ce vom bea?” sau: „Cu ce ne vom îmbrăca?” Fiindcă toate aceste lucruri Neamurile le caută. Tatăl vostru cel ceresc ştie că aveţi trebuinţă de ele. Căutaţi mai întâi Împărăţia lui Dumnezeu şi neprihănirea Lui, şi toate aceste lucruri vi se vor da pe deasupra.”

Pe măsură ce credința mea creștea, am decis să pun pe Dumnezeu mai mult la încercare. După două luni, am hotărât că-i voi spune angajatorului meu că de la Anul Nou nu mai revin la lucru. Știam că Dumnezeu avea un plan mai bun pentru mine; un plan pentru a face lucrare. Totuși  încă nu știam ce și unde!

Doar cu câteva zile mai târziu, printr-o serie de programări divine, am întâlnit oamenii potriviți la momentul potrivit și mi s-a oferit postul de decan al acestei școli particulare cu internat. Se  potrivea perfect cu dorința inimii mele de a sluji și nu-mi vene a crede văzând cum totul se așază perfect. Apoi mi-am dat seama că Dumnezeu lucrase aducând toate detaliile împreună spre slava Sa, cu mult înainte de a-I fi cerut eu. Și este exact ceea ce-i place lui Dumnezeu să facă.

În Maleahi 3:10, Dumnezeu spune: ”Puneți-mă la încercare”. Cu alte cuvinte: testați-Mă, puneți-mă la probă”, ne încurajează El. Când  alegem să-L punem pe El pe primul loc, nu doar în cazul zecimii și darurilor și în toată viața noastră, El va fi credincios.

Vă invit să vă alăturați mie în a dovedi credincioșia lui Dumnezeu!

Kat Taylor se bucură să fie decana Academiei de fete din Oklahoma și continuă să lucreze în departamentul rugăciune și să dea o mână de ajutor la social media din cadrul departamentului Redeșteptare și Reformă.

Aplicație practică

4543060842_e4fdb33047_b-150x150Toți avem nevoi și avem nevoie de bani reali pentru a ne plăti facturile. Cu toate acestea în loc să ne stresăm gândindu-ne cum ne vom descurca, de ce să nu scriem o listă cu nevoile noastre apoi să scriem făgăduințe din Biblie lângă fiecare nevoie. De exemplu, Dumnezeu a promis că nu va lăsa niciodată copiii Săi să flămânzească (Isaia 33:16). Dumnezeu a promis că se va îngriji de nevoile noastre (Psalm 37:25). Cereți împlinirea acestor făgăduințe atunci când Îi spuneți Domnului nevoile voastre și  dați-I voie să-Și dovedească credincioșia.

Inspirația ne spune:

”Avem nevoie de o credință mai mare în progresul cauzei lui Dumnezeu. când domnul ne dă o lucrare de făcut, să nu ne oprim să ne cercetăm caracterul rezonabil al poruncii sau rezultatele probabile ale efortului nostru de a asculta. Lucrătorii lui Hristos nu trebuie să gândească, cu atât mai puțin să vorbească de eșec în lucrarea lor. Cu toate că aparență exterioară poate fi nepromițătoare, energia și încrederea în Dumnezeu vor dezvolta resursele… Fii tare și vorbește plin de speranță. Croiește-ți calea printre obstacole. Cuvântul lui Dumnezeu este asigurarea ta. Apropie-te de Mântuitorul cu deplina încredere a unei credințe vii, prinzându-te de mâna Lui. Mergi acolo unde El deschide calea. Fă tot ceea ce îți spune. El te va învăța la fel de binevoitor cum va învăța și pe alții… ” Şi credinţa este o încredere neclintită în lucrurile nădăjduite, o puternică încredinţare despre lucrurile care nu se văd.” N-am dovedit noi acest lucru în trecut? Pe măsură ce ne-am mișcat, având încredere în făgăduințele lui Dumnezeu, lucruri nevăzute altfel decât prin ochiul credinței, au devenit lucruri văzute. Pe măsură ce am mers și am lucrat prin credință, Dumnezeu a împlinit față de noi fiecare cuvânt spus. Dovezile pe care le avem privind credincioșia împlinirii făgăduinței Sale ar trebui să împiedice orice gând de necredință.”Review and Herald, May 20, 1902, par. 14,16,17

Tată bun din ceruri, călătorind spre căminul ceresc, Te rugăm să faci Tu să crească credința și încrederea noastră în Tine. Ajută-ne să punem la probă Cuvântul Tău, să ne punem încrederea în Tine, știind că Tu ești credincios și cuvintele nu se întorc fără rod. Își mulțumim că ne asculți rugăciunea. În numele lui Isus, Amin!

Făgăduințe a căror împlinire să o cerem: Maleahi 3:8, Filipeni 4:19.

 

Leave a Reply

