Bun adventist, dar prea ocupat ca să mă rog

Am căzut în aceeași capcană ca mulți alți adventiști înaintea mea.

La un moment dat am experimentat o relație vibrantă cu Dumnezeu- după ce m-a salvat din viața pe care o duceam; cea de traficant de droguri, alcoolic și hoț. Îmi plăcea enorm timpul petrecut cu Dumnezeu în rugăciune și studiu. Dar pe măsură ce grijile acestei lumi m-au împresurat, am studiat mai puțin din Biblie și am petrecut tot mai puțin timp vorbind cu Isus. Rezultatul a fost cel așteptat- deși nu planificasem să mi se întâmple mie.

Am refuzat chemarea de a sluji pe Dumnezeu cu normă întreagă și am ajuns rapid ocupat până peste cap în lumea bunurilor imobiliare. În curând făceam o mulțime de bani, căci ajunsesem în primii 4% din agenții Coldwell Banker din Statele Unite.

Soția mea și găsit drumul în aceeași lume a succesului, bucurându-se de case și de bani care se presupune că aduc fericirea. Aveam o emisiune la radio și am promovate diverse cauze la Capitol Hill de la Washington, învârtindu-mă printre senatori  și alți membri ai Congresului. O, da. Eram un jucător, cum se spune și mă bucuram de fiecare minut.

Dar într-o zi, pe când stăteam în biserică (da, încă mergeam la biserică. Arătam și îmi jucam rolul foarte bine – plăteam chiar și zecimea cu credincioșie. Eram adventistul perfect), L-am auzit pe Dumnezeu vorbind inimii mele.

”Jim, Duhul Sfânt poate fi revărsat peste tot în jurul tău, dar tu nu-L vei recunoaște și nici nu-L vei primi.”

Știam că era vocea lui Dumnezeu. nu mai auzisem vocea vorbindu-mi de ani de zile.ca să spun adevărul, de fapt nu ascultasem. Dar acum ascultam. Uite-mă șezând în biserică- pierdut. Lăudat să fie Dumnezeu că nu a renunțat la mine.

Am început să studiez din nou Biblia și viața mea de rugăciune a crescut rapid. M-am regăsit rugându-mă iar și iar: ”Doamne, vreau să vorbesc lumii despre Tine. Nu știu cum, dar ajută-mă să ajung la oameni.”

Nu pot să cred ce a făcut Dumnezeu ca răspuns la această rugăciune. Am călătorit în peste 70 de țări. Am lucrat la Amazing Facts, Radio Mondial Adventist, la Conferința Generală și acum la televiziunea Speranța, cea mai mare rețea denominațională de televiziune din lume. Și câte aș mai putea să vă spun.

Da, Dumnezeu răspunde la rugăciune!

Ni se spune că ”rugăciunea este cheia în mâna credinţei care deschide tezaurul cerului, unde se găsesc depozitate resursele inepuizabile ale Celui Atotputernic” (Calea către Hristos p. 94).

Să nu uităm importanța acestei chei, sau de a petrece zilnic timp cu Dumnezeu. Să nu pierdem revărsarea Duhului Sfânt atunci când va veni.

Jim Ayer este asistentul președintelui pentru dezvoltarea televiziunii Speranța. El a fost producătorul filmului ”Ce ar fi putut fi”(2015) – și încă se roagă ca viziunea sorei White     despre ”Ce ar fi putut fi” să se împlinească în zilele noastre.

Aplicație practică

MarthaToday-150x150O încordare cum n-a mai fost văzută vreodată până acum pune stăpânire pe lume. În distracţii, câştigul de bani, întrecerea pentru putere, în chiar lupta pentru existenţă există o forţă teribilă, care absoarbe şi trupul, şi mintea, şi sufletul. În mijlocul acestei goane înnebunitoare, Dumnezeu vorbeşte. „Opriţi-vă, şi să ştiţi că Eu sunt Dumnezeu.” Psalmii 46, 10.

Mulţi, chiar în clipele lor de închinare, nu reuşesc să primească binecuvântarea unei adevărate comuniuni cu Dumnezeu. Sunt într-o grabă prea mare. Cu paşi grăbiţi, încearcă să intre în cercul prezenţei iubitoare a lui Hristos, zăbovind poate o clipă în atmosfera sacră, neaşteptând însă să primească sfat. Nu pot rămâne cu Învăţătorul divin din lipsă de timp. Cu poverile lor, se întorc la muncă.

Aceşti lucrători nu vor putea dobândi niciodată cel mai înalt succes până nu învaţă care este secretul puterii. Trebuie să-şi facă timp pentru a gândi, a se ruga, a aştepta ca Dumnezeu să le reînnoiască puterea fizică, mintală şi spirituală. Ei au nevoie de influenţa înălţătoare a Duhului Său. Primind acestea, ei vor fi învioraţi printr-o viaţă înnoită. Constituţia ostenită şi creierul obosit vor fi împrospătate şi inima împovărată va fi uşurată.

Nevoia noastră nu este aceea de a ne opri o clipă în prezenţa Sa, ci de avea un contact personal cu Hristos, de a ne aşeza şi a fi în tovărăşia Sa.” Educația, p. 260

Tată bun din ceruri,

Ajută-ne să ne oprim și să ne luăm timp pentru a intra zilnic în contact cu Tine. Ajută-ne să ne dăm seama că despărțiți de Tine nu putem face nimic! Arată-ne nevoia noastră. Trezește-ne înainte de a fi prea târziu. Nu vrem să pierdem Ploaia Târzie atunci când va cădea! De aceea, ajută-ne să rămânem mereu conectați cu Tine! În Numele prețios al lui Domnului Isus, Amin!

 

Leave a Reply

