Dumnezeu cheamă, El poartă de grijă

Tema adunării noastre religioase din această vară în Bermuda a fost „Pe culmi mai înalte”. În Sabat am început să mă rog: „Doamne, Te rog să mă duci pe culmi mai înalte. Îmi doresc o experiență mai profundă cu Tine și să Te slujesc.”

Când am ajuns acasă după ora 10 seara, am deschis televizorul pe 3ABN. Acolo am văzut o doamnă care căuta voluntari pentru West Virginia, un stat din U.S, pentru a ajuta la o mega clinică, numită Calea cea mai bună pentru sănătate.

Impresionată fiind de inițiativă, am completat aplicația online pentru voluntariat și am trimis-o. În două ore am primit răspunsul că am fost acceptată. Imediat am făcut rezervare la unul dintre hotelurile recomandate din Beckley, orașul unde urmau să aibă loc prezentările și consultațiile.

Oscilam între sentimente de exaltare, nepotrivire și îndoială. Să fi fost încrezută că m-am înscris imediat la un asemenea eveniment ce are loc în Statele Unite? Cum o să-mi pot permite costul zborului și celelalte cheltuieli?

Două zile mai târziu, banii pentru bilet și alte cheltuieli au ajuns într-un mod miraculos în mâinile mele. Am simțit cum Dumnezeu îmi spunea să merg înainte prin credință.

Am aterizat în Charleston, West Virginia, noaptea în luna iulie. Nedorind să călătoresc noaptea târziu, singură, spre Beckley, am rezervat o cameră la un hotel apropiat cu puținii bani pe care îi aveam pentru cheltuieli suplimentare.

În timp ce așteptam trenul ce avea să mă ducă la hotel, am început să discut cu un cuplu din apropiere. Am vorbit despre călătoria mea și despre locul spre care mă îndreptam. Au încercat să mă ajute cu transportul spre Beckley, dar nu am avut succes. Totul costa prea mult. În cele din urmă, cum toți ne cazam la hotel un pic mai târziu, soția a venit la mine și mi-a spus: „Ne-am hotărât să te ducem noi mâine în Beckley. Să ne spui doar adresa.”

Dimineața următoare, acest cuplu drăguț a închiriat o mașină și m-a dus direct la hotelul din Beckley. Am avut o conversație minunată tot drumul și ne-am îmbrățișat la plecare. A fost o întâlnire divină.

Experiența de la Beckley mi-a schimbat viața. Într-adevăr când m-am rugat vara aceasta ca Dumnezeu să mă ducă pe culmi mai înalte, El a început să facă deja acest lucru. Viața mea nu va mai fi niciodată la fel.

Joni Wainwright scrie din Bermuda.

Traducere: Cătălina Timofte

Leave a Reply

