Rezultatul surprinzător al unui accident de circulație

Prietenul meu, pastorul Virgil Covel, se roagă întotdeauna pentru ocazii providențiale în care să poată da mărturie pentru Domnul. Câteodată Dumnezeu răspunde în  mod unic și cu totul neașteptat.

Acum câteva săptămâni se îndrepta spre birou într-o dimineață, când a fost lovit de un camion. Accidentul i-a făcut praf mașina. Apoi camionul a plecat. Victimă a unui accident în care vinovatul a fugit de la locul accidentului, Virgil stătea în mașina care nu mai funcționa întrebându-se ce să facă mai departe. Pe când își aduna gândurile a  fost surprins când ridicând ochii, a văzut același camion întorcându-se și parcând în spatele lui.

În mod surprinzător, tânărul șofer a venit și și-a cerut iertare, apoi a adăugat: ”Am încurcat-o. nu voi fi niciodată iertat pentru ce am făcut.”

”Tatăl tău?” a întrebat Virgil.

”Nu, vreau să spun, Dumnezeu. Am distrus mașina cuiva, puteam să-l omor și nici măcar nu am carnet de conducere.”

După ce au împins mașina în afara carosabilului, cei doi au plecat în oraș cu camionul. Virgil a simțit că tânărul avea câteva goluri în domeniul spiritual, așa că a sugerat să se oprească undeva să ia împreună micul dejun. Până la prânz, Virgil adusese tânărul la cruce unde a găsit iertare. Mai târziu după ce au finalizat actele de constatare a accidentului, tânărul l-a dus pe Virgil la birou. Înainte de a pleca i-a întins mâna și i-a spus: ”Sper să nu înțelegi greșit ceea ce voi spune, dar mă bucur că te-am lovit azi.”

”Și eu,” a răspuns Virgil. Cu adevărat Dumnezeu are un magazin cu istorisiri ale providenței divine. Așa cum ne spune Biblia ”Când dușmanii ne vor răul, Dumnezeu întoarce răul în bine” (parafrazare a textului din Geneza 50:20).

Don Jacobsen, departamentul rugăciune, Diviziunea Nord-Americană

Leave a Reply

